Grupa Żywiec - Kierunek Ż

Zadanie: Naszym zadaniem było kompleksowe przygotowanie programu lojalnościowego dla kierowców zawodowych, którzy realizują zlecenia transportowe Grupy Żywiec.

Rozwiązanie: W odpowiedzi na zadanie, przygotowaliśmy mechanikę, kreację oraz wdrożyliśmy program lojalnościowy dla kierowców pod nazwą „Kierunek Ż”. Dodatkowo przygotowaliśmy także aplikację mobilną, dedykowaną uczestnikom programu. Uruchomienie programu lojalnościowego poprzedzone zostało kampanią reklamową – w tym działaniami field-marketing, nośnikami outdoor i działaniami BTL. Advertiva jest także odpowiedzialna za obsługę programu i wydawania nagród uczestników.

Rezultat: Zbudowanie lojalnej grupy kierowców gotowych do podejmowania wyzwań transportowych Grupy Żywiec. Kontynuacja współpracy z Klientem i optymalizacje procesów jakościowych w logistyce poprzez program.

program lojalnościowy dla Grupy Żywiec