Tworzenie stron internetowych jest dzisiaj nieodłącznym elementem działalności każdej agencji reklamowej. Proces projektowania grafiki oraz tworzenia dobrego user experience to kluczowe elementy, które wpływają na to, czy strona internetowa będzie przyciągała nowych klientów oraz zachęcała do jej odwiedzania.

Advertiva to agencja reklamowa, która zwraca szczególną uwagę na to, aby tworzone przez nas strony internetowe były przyjazne w użytkowaniu, a projekty kreatywne i dopracowane w najmniejszych szczegółach. Proces tworzenia stron internetowych składa się z kilku kroków, które pozwalają na osiągnięcie celów biznesowych klientów oraz zapewniają użytkownikom pozytywne doświadczenia podczas korzystania ze strony.

Pierwszym etapem tworzenia strony internetowej jest przygotowanie projektu graficznego. Na początku przeprowadzamy szczegółowe rozmowy z klientem, aby dowiedzieć się o jego branży, celach biznesowych oraz preferencjach dotyczących kolorów, stylów i wrażeń, jakie chce przekazać swoim klientom. Na podstawie tych informacji dział kreatywny projektuje wstępną koncepcję graficzną strony internetowej. Następnie przedstawiamy klientowi mockupy strony, które obrazują jak będzie wyglądała jej finalna wersja. Wraz z klientem omawiamy koncepcję oraz wprowadzamy poprawki – wszystko po to, aby dopasować się do jego potrzeb.

Dbamy o to, żeby wybór kolorów, czcionek, obrazów czy układu elementów graficznych był zgodny z celami biznesowymi klienta. Wkładamy dużo wysiłku w przygotowanie projektów które będą oryginalne, kreatywne oraz dopracowane w najmniejszych szczegółach. Dobrze zaprojektowana strona internetowa przyciąga uwagę użytkownika, a przyjemny design zwiększa szansę, że użytkownik chętnie powróci na stronę.

Kolejnym etapem procesu tworzenia stron internetowych jest zaprojektowanie user experience. Zwracamy szczególną uwagę na to, aby strony internetowe, które tworzymy były przyjazne w użytkowaniu. Użytkownik musi mieć łatwy dostęp do potrzebnych informacji, a nawigacja na stronie musi być intuicyjna. Elementy strony powinny być odpowiednio poukładane, a użytkownik powinien łatwo i szybko znaleźć potrzebne informacje.

Zwracamy uwagę na responsywność strony. Strona internetowa powinna być odpowiednio dostosowana do różnych urządzeń mobilnych. To pozwala użytkownikom na łatwe i szybkie korzystanie ze strony, niezależnie od tego, czy korzystają z komputera, smartfona czy tabletu. Dzięki temu strona jest bardziej przyjazna w użytkowaniu, co zwiększa szansę, że użytkownik chętniej będzie z niej korzystać.

wyślij brief
zadzwoń