Grupa Żywiec - Strefa zysku
Zadanie: Naszym zadaniem było przygotowanie i wdrożenie kolejnej edycji programu Strefa Zysku Ż. Strefa Zysku Ż to atrakcyjny program motywacyjny dla własnych sił sprzedaży dystrybutorów Grupy Żywiec – czołowego producenta piwa na polskim rynku.
Rozwiązanie: Postawiliśmy na rozbudowę dobrze przyjętego w poprzednich latach projektu o nowe funkcjonalności. Dotychczasowy kanał komunikacji z uczestnikami w postaci platformy www został poszerzony o aplikację mobilną. Rozbudowaliśmy funkcjonalności platformy m.in. o bazę produktów, moduł pozwalający przeprowadzać akcje specjalne – nie tylko sprzedażowe ale i jakościowe oraz funkcjonalności związane z zarządzaniem programem. Program został oparty o systemy rankingowe dopasowane do segmentów grupy docelowej.
Rezultat: Rozbudowa ta pozwala Klientowi na realizację jego celów strategicznych przy jednoczesnym optymalizowaniu procesów zarządzania kanałem sprzedaży hurtowej.



