Grupa Żywiec - Strefa zysku

Zadanie: Naszym zadaniem było przygotowanie i wdrożenie kolejnej edycji programu Strefa Zysku Ż. Strefa Zysku Ż to atrakcyjny program motywacyjny dla własnych sił sprzedaży dystrybutorów Grupy Żywiec – czołowego producenta piwa na polskim rynku.

Rozwiązanie: Postawiliśmy na rozbudowę dobrze przyjętego w poprzednich latach projektu o nowe funkcjonalności. Dotychczasowy kanał komunikacji z uczestnikami w postaci platformy www został poszerzony o aplikację mobilną. Rozbudowaliśmy funkcjonalności platformy m.in. o bazę produktów, moduł pozwalający przeprowadzać akcje specjalne –  nie tylko sprzedażowe ale i jakościowe oraz funkcjonalności związane z zarządzaniem programem. Program został oparty o systemy rankingowe dopasowane do segmentów grupy docelowej.

Rezultat: Rozbudowa ta pozwala Klientowi na realizację jego celów strategicznych przy jednoczesnym optymalizowaniu procesów zarządzania kanałem sprzedaży hurtowej.

program lojalnościowy dla Grupy Żywiec
aplikacja mobilna dla Grupy Żywiec
program lojalnościowy dla Grupy Żywiec
program lojalnościowy dla Grupy Żywiec