Isover - Kapania ATL/BTL
Zadanie: Kampania reklamowa wspierająca sprzedaż produktów marki Isover.
Isover to światowy lider wśród producentów wełny mineralnej szklanej i wiodący producent izolacji z wełny skalnej.
Rozwiązanie: Wdrożyliśmy kampanię reklamową „Ociepl dom, płać mniej za ogrzewanie” w której byliśmy odpowiedzialni za koncepcję kreatywną, projekty graficzne, kreację digital i outdoor oraz produkcję contentu video.
Zrealizowana kampania reklamowa jest swego rodzaju wezwaniem do działania w trudnych czasach. Chcieliśmy nie tylko skupić się na prezentacji produktów, ale zwrócić uwagę na skutek ich zastosowania, czyli na oszczędności wynikające z mniejszych rachunków za ogrzewanie domu.
Rezultat: Kampania reklamowa „Ociepl dom, płać mniej za ogrzewanie” obejmowała sponsoring w największych stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, POLSAT czy TVP a także nośniki reklamowe przy autostradach i drogach ekspresowych. Kreacje digitalowe były widoczne na głównych stronach najpopularniejszych portali, w serwisach ekonomicznych i gospodarczych, mediach sportowych oraz w kanałach social media.