ADVERTIVA ZNAKOMICIE OCENIONA

Magazyn Media & Marketing Polska opublikował najważniejszy doroczny raport branżowy „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017”.  Instytut badawczy Kantar Millward Brown, na zlecenie M&MP, przeprowadził ogólnopolskie badania klienckie, w których uzyskaliśmy najlepsze rezultaty w naszej 12-letniej historii i jedne z najlepszych w całej branży.

Zostaliśmy uznani za „jedną z najlepiej ocenianych agencji niezależnych”.  W komentarzu do wyników badań napisano także, że agencja Advertiva „uzyskała rewelacyjne oceny i poprawiła wyniki z ub.r.: zwraca uwagę bardzo dobra ocena długofalowych rozwiązań, digitalu i usług 360 stopni.” We wszystkich kategoriach uzyskaliśmy wyniki lepsze niż średnia dla całej branży.

Nie da się ukryć, że odczuwamy sporą satysfakcję w związku z wynikami ostatniego badania. Tym bardziej, że opierało się ono na opiniach klientów. Kolejny rok planujemy poświęcić na rozwój i umacnianie się w naszych kluczowych obszarach tak aby w przyszłym roku znaleźć się w raporcie z co najmniej porównywalnym rezultatem.

powrót do strony głównej